måndag, april 26, 2010

Sommarkurs

Nu har jag sökt en sommarkurs på distans med. :) Boken om ledarskap jag läser för rektorsutbildningen pratar mycket om hur man som chef har ett ansvar att utvecklas och se till att få möjlighet till kompetensutveckling så det är väl lika bra att söka direkt då. ;) Kursen heter Att mötas på arbetsplatsen och handlar om mycket om kommunikation. Blir nog kanonbra det. :)

Tristan har sovit snällt nu på förmiddagen så jag har hunnit läsa 4 kapitel i den ena boken jag har till litteraturseminariet vi har i slutet av maj. Inte helt illa. Fått plockat ordning i köket med och har kört en diskmaskin. Nu ska jag väcka den lille så han hinner äta lunch innan vi hämtar Elliot på skolan. Skönt om man slipper hungerutbrott i bilen på vägen. ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

Du är duktig du
kram