måndag, april 19, 2010

Kramar i all ära...

...men efter 3 dygns konstant kroppskontakt med den lille så börjar jag snart bli tokig! Han kan ju inte hjälpa att han är liten och sjuk, men jag kommer inte en meter och har inte gjort det sedan i lördags morse. Igår kväll åkte jag till stan och handlade mat... Kl 20 på kvällen. Och det var så skönt att kunna gå i affären en stund. Helknäppt men sant! Är han vaken så sitter han på mig, sover han ska han sova på mig, på nätterna ska han ligga på min arm... Jag har tur om jag får gå på toa i 4 sekunder utan att han illvrålar.

Dessutom börjar han nu protestera vilt mot att vara i sin egen säng bara en stund, han fejkhostar tills han får jätteont i halsen och bara illvrålar och så ska han upp och sova på mig igen. Snälla sjuka gå över fort!

2 kommentarer:

Frida sa...

Känner igen det där, min lilla har hållt på så i en vecka nu. Man blir helt tokig till slut....

mamsen sa...

Jobbigt. Om han fortfarande har feber kanske det är dax för ett läkarbesök