onsdag, april 28, 2010

Händelselös onsdag

Idag händer inte alltför mycket. Tristan har härjat runt i vår säng inatt och var vaken ett bra tag efter han fick komma över till oss. Det har visat sig nu på förmiddagen att han tappade en del sömn på det för han har sovit i nästan 2½ timme. Innan vi hämtade Elliot så delade vi på en fiskgratäng, det gillade han. :)

Nu sover han en sväng igen, jag petar i mig lite kaffe. Har börjat läsa min andra bok till litteraturseminariet, Konflikter och oenighet på arbetsplatsen, inte lika lättsmält som den första boken men helt klart intressant. En paus då och då bara så ska vi väl ta oss igenom den också. ;)

I eftermiddag ska jag till Apoteket och kolla om mina sprutor kommit, och jag har funderingar på att baka en jordgubbspaj till mellanmål åt mig och pojkarna. Nyttigt och så, jag vet... ;) Men ibland får man äta sånt, vi är ju faktiskt duktiga på ordentlig mat i övrigt.

Inga kommentarer: