måndag, mars 08, 2010

Vattnet har slutat droppa så vi hoppas på att det blir begränsad skada i det här fallet. Vi hoppas att den sabla snön ramlar av taket fort så det inte händer nåt mer.

Elliot ska syntestas hos skolsköterskan på torsdag, sedan får vi se hur det går med hans ögon. Hoppas vi hittar vad det är som bråkar med honom snart så vi kan lösa det.

Min barnmorska ringde idag, jag måste höja min Levaxin-dos igen. Som gravid ska man tydligen ligga på 2,0 eller under och jag låg nu på 3,0. Ett bra värde för icke-gravida, men inte för såna som jag. Så nu höjs min dos igen, nu till 225 mikrogram om dagen. Mera tabletter till mig. ;) Tur dom inte är jobbiga att ta. Nya prover om 4 veckor igen då.

Det var nåt annat jag skulle skriva om egentligen, men det försvann ur hjärnan. Får lägga till det om jag kommer på det. ;)

1 kommentar:

Frida sa...

Nä det funkar inte att flytta på spellistan, jättekonstigt :-(
Inte bra att den skymmer inlägget, det gör den inte när jag tittar på bloggen, ska se om jag får någon ordning på den, annars ryker den nog snart ;-)

Hoppas vattenläckan inte är allt för allvarlig.