onsdag, mars 03, 2010

Tradera-shopping



Har gjort en tokvända på Tradera för att attack-fylla Elliots garderob. Kära sonen har behagat skaffa sig ap-armar över sportlovet så nu passar i princip inte en enda tröja längre. Fantastiskt. ;) Men igår ropade jag in en Didrikson-jacka för 260 kronor.


En Billabong-tröja för 67 kronor. Absolut prisvärt skulle jag vilja säga. :)

För dom här två jeansparen fick jag ge 140 kronor. Skolbyxor går ju alltid åt.

Dessutom ett paket med 2 luvtröjor, 2 långarmade t-shirts, 2 vanliga t-shirts, 1 skjorta, 1 sommarjacka och 1 jeansjacka för 100 kronor. Har ögat på ett tröjpaket till, sen bör han klara sig ett tag den unge mannen. :)

All klädhysteri fick mig att sortera upp bebiskläderna med. Sparade ju i princip allt efter Elliot men inte mycket har passat sig för att använda igen, så jag sorterade ut det jag ville spara efter både Elliot och Tristan. Pojkarna fick varsinn spara-kläder-låda till förrådet, jag lade undan en stor kasse till kommande lilla busbebis, slängde lite som var missfärgat och förstört och sedan samlade jag resten i en sopsäck som jag sedan donerade vidare till Marielle och lille Devin. Hoppas dom hittar nåt dom kan använda där. :)

Tristan ska få sig en uppdatering i garderoben med, men det får nog vänta till nästa månad. Han är ju inte alls så akut som Broder Aparm. ;) Det hela resulterade iaf i att Tristan fick en del kläder från Elliots gamla lådor och förrådet blev 3 lådor fattigare tack vare rensningen. Lille Dront fick ju sin kasse med. Så praktiskt blev det :)

Har dessutom passerat 600 inlägg i bloggen. Detta är nummer 602. Det rullar på kan man säga. :)


1 kommentar:

Frida sa...

Såg ut att vara riktigt fina kläder du ropat in :-)
Själv är jag livrädd för det där att köpa på nätet, säljer gärna men skraj för att köpa.
Kanske skulle gå ut och se vad som finns :-)