onsdag, mars 24, 2010

Full fart idag.. :)

Idag var det nästan en vanlig uppgång, 7.15 vaknade lilla krypet. Lite frukost och lekande med leksakerna hanns också med. :) När han började bli trött framåt 9-tiden så gjorde vi oss i ordning och tog bilen till Kinnarumma. Anna hade bakat goda frallor så det blev en andra frukost och kaffe. Sedan provade vi tårtan Anna ska ha på Julis kalas, och den var supermumsig. Tristan godkände den också. :)

Tristan sov en sväng under tiden vi var där, men efter tårtan var han trött igen så vi passade på att ta bilen hemåt. Svängde vägen förbi Apoteket på sjukhuset och storhandlade. Allt har tagit slut samtidigt så det blev vitaminer till mig och Calle, järntabletter, Plackers, gel som min tandhygienist rekommenderade och lite annat smått och gott. Ett härligt kalas på 560 kr. Skoj skoj!

När vi kom till D-fors så stannade vi till på Konsum och kompletterade ett par saker till dagens middag. Blir ädelostfylld kycklingfilé idag. Mumsigt. Ska förbereda middagen redan nu så att jag helst hinner äta innan Calle kommer hem. När han kommer ska jag åka till jobbet och vara med på en APT bara för att kolla av mitt schema när jag börjar jobba igen 1 maj. Ska lämna in lite papper till chefen med. Bäst man passar på. :) Ska försöka ta mig förbi hos Mats och Orsi för att hämta 2 barngrindar som de inte använder men som behövs nu när rump-mannen här har fått upp lite fart. :)

Inga kommentarer: