torsdag, mars 04, 2010

En solig torsdag

Tristan härjade på sin mamma inatt, vid midnatt var han panikledsen och ville inte bli tröstad. Så han fick komma över till oss där han ägnade hela natten åt att sparka på mig. Inte så mycket sömn för mig alltså. Jag tror han har börjat drömma och att det dyker upp mardrömmar. Har kommit den senaste veckan och han vaknar tokledsen. Går fort att trösta honom men han vill inte gärna somna om helt enkelt efteråt.

Calle jobbar i Gbg idag igen. Trevligt att han äter frukost med oss på morgonen, men mindre roligt att han inte är hemma förrän närmare 19 på kvällen. Dock är det tillfälligt, tack och lov. Ju bättre han jobbar när han är där, desto fortare är han tillbaka på vanliga jobbet.

Ikväll får vi fikabesök av Micke och Annelie. Vi har inte sett dom på evigheter och det ska bli trevligt att se dom igen.

Har hämtat ut 2 nya Buzzador-kampanjer idag. Ska testa en duschcreme från Dove och fruktkompotter från Nestlé. Frukttestandet överlåter jag åt Tristan. ;) Fick även paketet med Tristans fina sneakers. Sååå härliga! Rena julafton idag. :)

Efter jag hämtat Elliot på skolan idag så var vi på MVC en snabbis och tog blodprov för att kolla TSH-nivåerna. Skulle ha träffat Anna och Lisa på stan, men Tristan behövde sova så vi åkte hem istället. Han är inte trevlig på café på det humöret. ;)

Nu ska jag ta och städa lite och förbereda middagen. Pojkarna får dragonkyckling och jag och Calle får tandoori-kyckling. Lite mer kryddor till oss. ;)

Inga kommentarer: