söndag, mars 14, 2010

Dagen efter kvällen före ;)

Vi hade en kanontrevlig fest igår! Massa kompisar, mat och partaj. Kul att se alla, det var länge sedan vi hade folk här så. :) Fick skälla lite på en något högljudd Calle som höll sin son vaken ett par gånger. ;)

Det var sååå skönt att ha plockat undan en massa redan under festen igår. Att vakna och ha ett rent kök och rent i skåpen och bara kunna sätta sig och äta frukost var helt suveränt. :) Tristan tog sovmorgon efter gårdagens aggro-kväll och vaknade inte förrän 7. Så då gick vi upp och käkade frukost. Elliot kom efter en stund och till och med Calle kom ur sängen.

På förmiddagen så städade jag upp det sista och tog sedan dammsugaren och fixade golven igen. Drog en sväng med moppen när jag ändå höll på. När Tristan sov middag så fixade jag till i källaren med, så lagom till 13-tiden var det rent överallt igen. Suveränt.

Ludde var snäll och fixade med datorn så nu kan jag lägga in bilder från kameran igen. Så nu kan det nog dyka upp lite bättre bilder och filmer framöver.

Tristan har sovit mest hela tiden idag och Elliot har varit hos Simon och lekt. Det gillar han verkligen. Killarna har varit ute och sedan hemma hos Simon. Dom ville komma in och leka här, men först höll jag på att storstäda, sedan kom Calles mamma och pappa och firade Calles födelsedag så det var inte riktigt läge idag. Småpojkarna fick fina presenter med. Elliot flyttade genast in i skinnjackan. ;)

Imorgon kör jag Elliot till skolan på morgonen, sedan hämtar pappa på fritids på eftermiddagen. Dom här 2 veckorna har gått jättefort. Nästa gång han kommer så är det påsklov. Hoppas våren har kommit tills dess. :)

Inga kommentarer: