tisdag, februari 02, 2010

Ooops!

Igår gjorde jag något vansinnigt snyggt måste jag säga. ;) Jag lyckades stänga av larmet på mobilen så till den milda grad att jag inte vaknade förrän Elliot kom in och frågade om vi inte skulle till skolan. Då var klockan inte 6.30 längre kan man ju lugnt konstatera. Efter lite funderande över detta så insåg jag att innan han fått i sig frukost, få på sig alla kläder och vi hade skottat fram bilen så hade klockan varit mer eller mindre lunchtid. Så han fick vara hemma helt enkelt. Så kan det gå.

På eftermiddagen kom Anna och tjejerna och fikade. Slängde ihop en kladdkaka, det var jättelänge sedan jag bakade sån. Var liksom dax. ;) Gott var det i alla fall. :)

Tristan är helrutten i magen och har feber till och från. I natt kom han in till oss vid 4.30 och då hade han 38.4. Inget munter kille för tillfället.. Mest sover och gnäller.

Idag häver sig skräpsnön ner igen och snöar över bilen konstant. Inte roligt att köra till stan förut och jag gissar att nästa resa inte blir trevligare. Hu! Man får ta det lugnt.

1 kommentar:

Linda W sa...

Ja kör försiktigt!!!

Kram Linda