onsdag, februari 24, 2010

Lugn dag

Idag har vi inte hittat på så mycket alls. Jag har städat i köket och fixat lite. Tristan har härjat i leksakslådan och passat på att ramla baklänges och slå huvudet i sin Brio-giraff. Inte så muntert men det gick över. Har avslutat lite gamla konton på communitys på nätet med. Bort med skräpet. ;)

Solen skiner ute och det är ju trevligt. Man får lite vårkänslor minsann. :) Jag hoppas på mer sol, mer värme och mer gröna gräsmattor och det fort! Min söta mamma har köpt mammakläder åt mig och det var hemskans gulligt. Nya kläder till tjock-mamman ligger inte högt på prioriteringslistan. ;) Nu är det "bara" tre veckor kvar till ultraljudet. Spännande, spännande minsann. :)

Jag har fått en vansinnig lust att baka Leilas New York Blueberry Cheesecake, så det får nog bli ett projekt för helgen. Den ser så sablans god ut!! Blir vädret okej så finns även planer på ett besök hos mamma och pappa i Trollhättan. Vill ju inte köra runt med lillemannen i bilen om väglaget är kass, men blir det fint så tar vi en tripp över fredag-lördag tror jag. :)

2 kommentarer:

mamsen sa...

välkomna

Orsi sa...

Den har jag bakat två gr redan, sååååå otroligt god!!!Den tycker jag verkligen att du skall baka!!!