tisdag, februari 09, 2010

100 besök!

Igår var det rekord-dag här på bloggen. Hade 100 unika besök under dagen. Det är första gången. :) Att så många var så intresserade av Posten och snöskottning. Kanske inte bara jag som retar mig på det. He he!

Inatt tröttnade jag på att få in Tristan i vår säng för den obligatoriska sparka-på-mamma-halva-natten-sessionen så när han vaknade vid midnatt så körde jag 5-minuters metoden på honom och efter 20 min sov han igen. I sin säng. Inte en enda gång vaknade han sen och jag fick väcka honom vid 7.30 när vi skulle köra Elliot. Inte illa. :) Efter att ha lämnat Elliot så åkte jag till jobbet för att lämna lite papper. Fastnade så klart där. ;) Blev sen hungrig och kom på att Öppnis ju har frukost, så jag och Tristan tog en oplanerad tripp dit för att äta. När alla andra sedan åkte hem hade jag 1½ timme att slå ihjäl innan Elliot skulle hem så jag ringde Systeryster, hämtade henne hemma, åkte till högskolan och käkade lunch med Eva. Sedan plockade vi upp Elliot och åkte hem.

Elliot har gjort sina läxor nu och är iväg med Simon och leker. Tristan matvägrade och sover nu istället. Han har missat sin 2½-timmeslur nu på förmiddagen så han behövde väl sova igen lite. ;) Mammas sömntuta.

Inga kommentarer: