torsdag, januari 21, 2010

Igår var jag iväg på skuggning hos "min" rektor Lena. Vi skulle prata ekonomi, enligt uppgjorda planen från Utvecklingsenheten. Dock blev det ju så klart mycket annat, det dyker ju upp frågor och sånt medans man pratar. Fick se hennes andra förskola med. Jättemysigt ställe, 20 år gammalt men jättefint. Ett sånt ställe som är arkitektritat för att vara för barnen. Härligt.

Som vanligt så strulade datorer till det hela och vi kunde inte kika så mycket på ekonomisystemet för årets budget är inte godkänd och inlagd än, men vi kikade lite på hur det fungerar och på papper som Lena hade. Vi lyckades dock inte fylla hela dagen så vi avslutade vid 12.30. Jag var ändå helt slut när jag kom hem. Oj, oj. Sov i flera timmar och kunde ändå sova bra inatt. Hade dock lite feber med så det kan ju ha hjälpt till.

Tristan har antagligen fått en reaktion på dos 2 av vaccinet som han fick i förrgår. Igår fick han feber så vi fick ge Alvedon och även i morse när jag tog upp honom vid 5 så var han glödhet. Mer Alvedon och en flaska välling så sov han till 8. Men han är fortfarande inte piggelin. Tempade honom vid 9 och då hade han 37,5 trots Alvedonet 4 timmar tidigare. Nu sover han så vi får väl se hur han mår när han vaknar igen.

1 kommentar:

mamsen sa...

Inte undra på att gamle jag är helt slut varje dag efter jobbet
kram