torsdag, december 10, 2009

Solen dök upp

Ja, inte den där som lyser alltså, men Tristans humör. :) Idag har han varit en solstråle hela dagen, och det utan att sova speciellt mycket. Lustigt.

Förmiddagen rusade iväg, försökte få koll på hur det funkar att sälja saker på Tradera. Lagom tills jag skulle bygga en annons så vaknade han så klart. Han åt min lunch till lunch, pappas spaghetti och köttfärssås med extra svartpeppar. Det var gott det. Sen hämtade vi Elliot och mötte upp Anna och tjejerna på Knalleland. Sprang runt där ända tills det var dax att åka till banken och prata pensioner med vår nya banktjej. Det var informativt och trevligt. ;)

Dagens rolighet var att mamma fått klänningen vi köpte igår och den passade perfekt. Sånt gillar vi. :)

Tristan somnade bara ca 25 min efter lunch, totalt... Helt galet. Men klockan 20, då stöp han i säng vill jag lova. Sååå trött liten. Så idag var han i säng 3 min före storebror. ;)

2 kommentarer:

mamsen sa...

tack för omtanken, klänningen var perfekt, både storlek och stil
kram

Maggan sa...

Kan man få se ?