fredag, december 04, 2009

Pappa-kväll

Då var det dax för premiär för mamsen att gå ut med tjejerna. Har inte varit ute sedan gud-vet-när, så ikväll blir det spelning med Hoffmaestro & Chraa på X&Y. Systeryster, Lisan och Catten kommer hålla ordning på mig, eller jag på dom, det återstår att se. ;) Calle ska vara hemma med Tristan, oxå en premiär. Första gången dom är själva mer än någon timme och första gången pappa ska natta helt själv. Det går säkert utmärkt, men oj vad det känns konstigt att vara borta några timmar för sig själv.

Calle jobbar längre än vanligt denna fredagen, lite typiskt när jag ska iväg, men men... När han kommer hem så åker jag till stan och träffar Syster och Lisan. Hinner vi ska vi en sväng förbi högskolan och säga hej till lite gamla godingar på förfesten innan overallssittningen dom har ikväll. Ska ta med gamla overallen bara för att, man vet ju aldrig när man kommer ut nästa gång så lika bra att hinna med två fester på samma kväll. ;) Sedan blir det hem till Jenny innan det är dax för spelning. :) Ska bli skoj!

4 kommentarer:

Carol sa...

Å ha så kul!!
Jag tar mitt premiärvin hemma ikväll då...

mats sa...

Lördag morgon, jaha, hur mås det idag då???;-)Hoppas att du har haft det SUPER-kul på din fösta tjejkväll ute!!!!Fösöka få ihop en glöggkväll snart ,med lite mer vin??? Kram på er

Orsi sa...

Jaha, nu blev det allt lite fel, det var inte Mats som skickade meddelandet precis, det var då jag Orsi!!!Tryckte bara på publicera meddelande utan att fylla i namn(glömde) å då kom Mats upp bara sådär, lurigt, måste ha med att Mast äger ;-) datorn!!!Kram

mamsen sa...

Ja, du verkade lyckas bättre än syster. Hoppas du hade roligt
kram