söndag, december 06, 2009

Överlevande!

Där ser man, jag har överlevt. ;)

Fredagen var kanonrolig! Massa härliga människor och annat kul. :) Dock lärde jag mig återigen att gå på krogen, iaf i Borås, är vansinnigt överskattat. Herregud! Men så är väl kanske X&Y inte direkt anpassat för folk äldre än 20 ;) Och sannerligen inte gjort för en spelning med Hoffmaestro & Chraa. Men kul hade vi i alla fall. :)

Lördag morgon var lite småseg, kom nämligen inte hem förrän närmare 3.30, missbedömde nattbussarna lite. Vid 10 blev jag i alla fall uppkörd för att äta frukost och sedan fick jag sova lite på soffan innan det var dax för dop. Efter dopet var det dopkaffe och framåt kvällen blev det middag. 22.30 gav vi upp och åkte hem med en toktrött Elliot och en tämligen nöjd lillebror som fick sällskap av brorsan i baksätet.

Idag har vi tagit det lugnt och bakat pepparkakor och lussekatter med Systeryster. Mysigt! Tristan har varit hemskt trött och missnöjd hela dagen idag och började framåt eftermiddagen att ta sig på öronen. Misstänker att det kan vara öroninflammation på gång igen. Tempade honom (37,3) och gav honom Alvedon. Så snart Alvedonen började verka så blev han nöjd som attan igen. Får väl se hur det gå här när Alvedonen börjar släppa här framåt midnatt. Får hoppas att det inte är något allvarligt...

Inga kommentarer: