onsdag, november 25, 2009

Snart 1 advent!

Nu är det äntligen dax för lite ljus och mys i mörkret!! På söndag är det första advent. :)

Calle åker ju till Falun på dop i helgen så jag får helt enkelt adventsfixa här hemma på egen hand. Jag har kallat in kavalleriet så på fredag kommer systeryster, Catten, Linda och Lisa för att ha lite glöggmys, tjuväta lite julskinka och sätta upp stjärnor och sånt. :) Ska bli jättemysigt. Tristan gör ju inte så mycket nytta. ;) Tur han är söt. He he.

Har fortfarande inte släpat mig till stan för att uppdatera adventsmyset. Känner att ett besök på Hjärterum är ett måste. Dom har sååå fina saker! Vill köpa hela affären varje gång jag går dit. ;) Funderar på att i år unna mig en färdiggjord adventsljusstake därifrån. Inte billiga men underbart fina. Annars köper jag nog iaf deras kyrkljus och pysslar en egen hemma.

Får se hur orken är i eftermiddag, om vi orkar åka till stan idag eller inte.

1 kommentar:

mamsen sa...

Ha en trevlig helg med tjejerna
kram