onsdag, november 18, 2009

Blogg-terror ;)

Oj, vad jag var flitig på att blogga igår då. Man kan ju tro att jag inte hade nåt annat för mig. ;) Ändå fick jag tvättat, städat, lämnat och hämtat på skolan och diverse andra prylar.

Tristan sov så gott på eftermiddagen så klockan var nästan 16.30 innan vi kom iväg till BVC för att vaccinera honom mot influensan. Det gick jättebra, han blev inte ledsen alls och hittills kan jag inte märka några biverkningar på honom alls. Lika glad och pigg som vanligt. Det är ju skönt.

Han har återgått till att sova i sin egen säng på nätterna igen. Det går lite så där just nu, maten stämmer inte riktigt på dagarna så det blir en och annan stödflaska på natten, men det jämnar väl ut sig så småningom. Idag har han dessutom somnat själv i sängen två gånger istället för att somna i mitt knä. :)

Calle har fortfarande inte fått sitt vaccin, dom har lite begränsat med doser här under denna och nästa vecka. Man får ringa varje dag och kolla om det finns något kvar. Men förr eller senare får vi väl i honom det. :)

1 kommentar:

Frida sa...

Det är när man är som mest effektiv man hinner med allt annat med, som att blogga flera gånger per dag. Känner igen det där fenomenet ;-)