onsdag, september 23, 2009

Opel-kräket

Imorgon ska jag åka in med bilen till verkstaden och dom ska provköra den för att se hur den känns. Calle tyckte ju oxå att den var lite läskig igår när han körde en vända. Så får vi se vad som kan vara problemet med den.

Blir med andra ord fullt upp imorgon. Har blivit kallad till intervju för ev fortsatt rekryteringsutbildning. Kommer jag med på steg 2 så förväntas jag söka rektorstjänster under tiden. Lite jobbigt, för jag vet inte alls vad intervjun går ut på så det är svårt att förbereda sig för det... Ska gå igenom mina anteckningar från steg 1 och se om jag kan utveckla några vettiga tankar i slöhjärnan. :)

Sedan ska jag hem på mammagrupp innan det är dax att hämta Elliot på skolan och åka in med bilen. Hej och hå!

3 kommentarer:

Catten sa...

Du får ringa o berätta hur intervjun gick *nyfiken*
Tror det kommer gå toppenbra, du har ju alltid varit snabbtänkt :)

mamsen sa...

Syssselsättningsproblem? Nej.
Intervjun kommer att gå bra du är ju aldrig svarslös. Lycka till
Kram

Eva sa...

Jag ska hålla tummarna för dig imorgon. Är övertygad om att du kommer att klara det galant.