måndag, september 28, 2009

Måndag igen då

Calle fick ett tokryck igår och sådde gräs och krattade hela gräsmattan! Det var en väldans ledbruten karl som kom in efter det vill jag lova. ;) Duktig är han i alla fall. Nu är det fint och platt här utanför och det ska bli spännande att se hur det går framåt och om det blir nåt gräs här ute.

Tristan försökte gå upp med sin pappa vid 6 imorse, men efter lite mutande med tuttemat så somnade han om igen så vi kunde gå upp vid 8.30 istället. Han har ätit gröt till frukost och jag gjorde macka med tomat och fetaost och dricker nu kaffe. Det är väldigt mycket höst ute, hu!

Idag ska Opel höra av sig om bilen, det ska bli Väldigt spännande att höra vad de har att säga om saken.

Funderar på att ha födelsedagsfika på söndag, men inget bestämt ännu. Kanske inte värt att fika för 32 år ;) Återkommer med besked. ;)

6 kommentarer:

Orsi sa...

Gamling, 32 år!!hi hi...Snart är det dags före oss att boka plats på ålderdomshem...:-)

Carol sa...

Kommer ni till babycafé i morgon??

Orsi, du e la rolig..
Fasen jag måste ju känna mig ung jämfört med er tanter! ;)

lillasyster sa...

de e kanelbullensdag på söndag så då vet du va du ska bjuda på iaf!

Carol sa...

Ah men du kanske inte har så många som stökar ner hos dig, o sen bor du ju i huuuuuuuus = större yta. Vill med ha!
Här drunknar jag i leksaker, hundhår och gubbens j*vla kläder o grejer överallt, hela tiden.. hehe.
Dammsuga varje dag! Det är ju en himla rolig aktivitet i sig :)Syns i morgon då du :)

Maggan sa...

Så fina ni är! Låt inte Calle jobba så mycket när han är sjuk, det är inte bra.
Hans oroliga mamma.Kram.

mamsen sa...

Instämmer med Maggan se hur det gick för mig. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
kram