onsdag, september 16, 2009

Kallt!!!

Fyyy! Det är så kallt!! Sitter i soffan med filt och väntar på kaffet så man får lite värme i kroppen. Det börjar bli dax att få pannan besiktigad så vi kan elda fram lite värme i höstkylan.

Inatt har jag bara ammat 2 ggr. Tristan åt gröt när vi åt middag igår, sen somnade han vid 19-tiden och sov till nån gång inatt. Jag vaknade vid 01.15 och fick gå upp och pumpa ur 100 ml ur ena bröstet för det var stenhårt och gjorde ont. Glömde kolla klockan när han väl vaknade och åt, men jag tror klockan var runt 3.30. Så gröt till kvällsmat blir det från och med nu vill jag lova. :)

Har ringt BVC nu på morgonen och ska få en salva mot svampen som sabbar mina bröst. Ska hämta den när jag ändå är ute och åker sedan. Skönt att få lite ordning på det här eländet. Även om han inte ammar ofta så spricker det ju när han väl gör det.

Mamma: Näe, jag är inte ensamstående. ;) Men Calle och Erik grejade i trädgården efter maten. Det kom 3 lass matjord igår så dom gick runt med trimmer för att få ner det gräs som är kvar efter tillplattandet så vi kan börja sprida ut matjorden sen. :)

1 kommentar:

mamsen sa...

aha, jag förstår