tisdag, september 29, 2009

Hemma igen

Som vanligt ett mysigt babycafé. :) Fikade och pratade i några timmar med mammorna i sällskap av världens tröttaste pojke. ;) Envist höll han sig naturligtvis vaken för annars kan man ju missa nåt, som vanligt. ;) På hemvägen skulle jag handla lite prylar, men då hade jag så klart lämnat plånboken hemma. Alltid är det nåt jag glömmer. Tur ändå det var plånboken jag lämnade hemma och inte barnet. He he!

Dagens lunch för Tristan var lasagne och efter det var det djungeldessert. En ny bekantskap för lille mannen och han uppskattade den högljutt. :)

Inget nytt från Opel om bilen än, Calle tycker jag ska ringa och hetsa dom lite, men hur bra är jag på det? Vad dom än säger så är jag bara trevlig och säger tack, inte riktigt vad som behövs mot dom där bilnissarna direkt. ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

Hej!
Kan det bero på att han kommer från två supersociala människor, eller?
Jag håller med Calle, på dom bara.
kram