måndag, augusti 17, 2009

Tillbaka till verkligheten igen då...

Så var semestern slut för Calle, som fick gå upp innan 6 idag för att åka till jobbet. Hu! Han vill ju helst vara hemma, så klart...

Jag är hemma med Elliot och Tristan. Elliot kom hem från pappa igår med en tappad framtand, lagom tills skolan börjar. :) På onsdag börjar han i ettan, stora unge! Man undrar ju vart åren tar vägen...

Tristan matvägrade idag på morgonen. Det var inte tal om att få i honom nån gröt. Efter flera försök fick jag snällt ge upp och ge honom bröstet istället. Man kan inte vinna jämt... uppenbarligen ;)

Imorgon börjar babymassagen här i D-fors, får se om jag kan gå på den eller inte. Har ju Elliot hemma och jag tror inte man fick ta med syskon dit. Han kan ju som bekant ha lite svårt att vara tyst ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vad roligt med Babymassage, skulle jag vilja gå på med.
Kolla om inte hanna är hemma då så kanske elliot får vara där :-)

kram