fredag, augusti 28, 2009

Fotostyling på The Studio

Partygänget som lekte fotomodeller för en dag. :) Vi var där från 11.15-14.30 och tiden gick jättefort! Vi blev sminkade, stylade i håret och fick 3 omgångar foton tagna. Ett för varje ombyte kläder. Jag hade med mig Tristan på 2 av omgångarna, sedan var han bra trött. Han skötte sig suveränt hela dagen. Jag körde både till och från Göteborg. Dit med Cattens guidning men hem tog vi oss alldeles själva jag och Lisan. :) Krypkörde i 50 min för att komma från Nordstan till motorvägen... Kramp i benen! Men hem kom vi i alla fall och vi körde inte fel en enda gång! :)

Här kommer några av bilderna från dagen. :)
































7 kommentarer:

LillaLiten sa...

Grymt snyggt!!

Carol sa...

Så snyggt så snyggt!!
Undra om man själv skulle våga... mmm.. om -15 kilo kanske...

Linda W sa...

Mysigt att ha med Tristan!!! Jättefina bilder. Fin blogg med! :)

mamsen sa...

Vilka fina bilder. Vi är stolta jag och pappa

Maggan sa...

Vilken vacker svärdotter! Och en så´n liten go kille! Men köpte verkligen din farmor rätt storlek på snickarbyxorna, eller har du knyckt pappas Tristan? Tur att det är modernt med uppvik.

oRSI sa...

Finner inga ord, förutom: SNYGGING!!!!!!!!!

lillasyster sa...

dom tvättade och nattade honom...ett uppdrag :)