lördag, juli 25, 2009

Fixelifix

Här fixar vi och grejar igen, man får sina små ryck då och då. ;) Nu är alla sovrumsfönstren grundmålade och väntar på 2 strykningar av lackfärg. Calle har målat utsidan av fönstren på altansidan svarta med.

Igår hade vi lite spontan spelkväll med Lisa och Håkan. Lite rödvin och Scrabble är alltid trevligt. Jag hann under kvällen peta i mig ett helt glas vin. Inte illa. ;) Dock åkte vi på spö i alla omgångarna så jag gissar på att det var för att killarna han dricka mer vin än oss tjejer. Jag har alltid hävdat att spel kräver rödvin... ;)

Nu ikväll har jag laddat upp och gått igenom 5 av alla våra mappar med foton som ligger i datorn. Vill ha ut papperskopior, det är trots allt en del charm i att ha bilder i album även om datorn är attans smidig. Har beställt 200 bilder nu som första omgång. Så mamma, om du följer länken i mejlet jag skickat dig och blir medlem på sidan jag använt så kan jag dela mina album med dig så kan du beställa vilka bilder du vill, hur du vill. Såg inte din önskan innan jag hade beställt. Du kan till och med få oss på kläder och muggar där. ;) Skitsnyggt! Hi hi!

Tristan har sovit hela dagen idag, han var med och spelade till 2 inatt, galna barn. På den positiva sidan så gör det att han har ätit med mer mellanrum än vanligt, det är nog bra för hans lilla mage att få vila lite emellan.

1 kommentar:

mamsen sa...

Tack för lånet av Elliot, alltid lika mysigt att få ha honom och tipset om fotona, ska titta närmare på det
kram