tisdag, juni 09, 2009

Lite bilder för dom som inte sett oss på ett tag ;)

Min pappa gör jättekonstiga saker på min mage! ;) Magpruttar är lite läskiga när pappa är skäggig nämligen.. hehe..

Storebror håller ett öga på lill-monstret medans mamma tar fram frukost. Apan Lille Knas hjälpte till.

Storebror får visst plats i babygymmet... men inte med hela kroppen ;)

Piggelin-Grodan ligger och vädrar rumpan lite. Dvs kissar i friska luften ;)

Att få pappa att vissla är ruskigt spännande... Det roar dom båda hur länge som helst. ;)

Mamma lät mig smaka på lite hallonisglass... Sen satte hon sig bakom mig.. Ge mig mera glass!!

Världens bästa Groda växer som attan ;) Översta kurvan är huvudomfånget, i mitten är längden och längst ner vikten... fina och raka minsann.. hehe...

3 kommentarer:

mamsen sa...

mysiga bilder på alla 3, rediga pojkar. Kurvan är det inga fel på.
Kram

Maggan sa...

Sicken liten tjockis! Jag måste snart komma till er, i höst är han ju tonåring om det fortsätter i den här takten! Kram

Orsi sa...

Haloooooo...Jösses vad lillkillen växer..Nu får vi allt ta och ses snart igen så jag kan sussa på en liten bebbe innan han hinner växa och bli stor...
Kram på er