fredag, juni 05, 2009

Datorbrist ;)

Nej, vi har inte dött ;)
Men datorn har, iaf lite grann. Calle spillde saft i den häromdagen så vi har den på tork för tillfället. Har fått ta mig hem till systeryster för att betala räkningar med pengar jag inte har så jag passar på att ge ifrån mig ett livstecken här med. Mamma har redan ringt hem och frågat om vi dött eftersom jag inte varit online eller uppdaterat här. Hi hi! Snacka om att bloggen blivit en redovisningskanal för att vi lever. ;)

Men, men... Dax att packa ihop sönerna och åka hem. Hittar någon lite pengar som inte behövs så skicka dom till mig! ;)

Kram på er! Återkommer när datorn torkat ;)

1 kommentar:

Lilla pissmyran sa...

Att länka menas att du lägger upp en bild på tävlingen å skriver min bloggadress så att andra kan klicka sej ditt om de vill ;)