söndag, april 19, 2009

Uppenbarligen en ganska klar åsikt om könet ;)

Vad gör vi nu om det blir en pojk? Hi hi!
13 st tror på flicka, 1 på pojke. Får vi en pojke kommer vi nog behöva psykologhjälp för att acceptera det faktumet, för vi är ju själva väldigt säkra på att det är en tjej. Men det bara känns som det är en tjej... Skumt! ;)

Idag har jag varit uppe sen 7:30, har hunnit tömma och fylla på diskmaskinen och strykit stolen jag påbörjade igår kväll. Bara ett lager lackfärg till på den så är 3 av 4 stolar klara. Trevligt, trevligt.

Igår fick vi fikabesök av June och Helene som kom med bullar, samtidigt som Bella och Gotland ramlade in för vi skulle grilla på kvällen. Lite skitsnack och kaffe är alltid trevligt. :) Catten och Stefan var förbi och lånade tillbaka 2 av hennes stolar som hon behövde ha hemma. På eftermiddagen var det lite trädgårdsfixande, inte för att jag gör så mycket nytta men ändå. Doppade nya kubbet i träolja, vilket var Calles eminenta idé och så krattade jag lite så vi fick bort vårt dräneringsgrus från vändzonen ute på gatan. Sen fick jag gå och lägga mig en stund igen. Kvällen var trevlig med god grill-mat och skräpig alien-film på tv. ;)

Nu ska jag nog bygga mig en kanna kaffe och kanske släpa mig ut till brevlådan och hämta in tidningen.

Kram på er!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Ja du, besked får vi så snart Skrutten bestämmer sig för att titta ut (vilket jag hoppas sker snart). Vad det än är är hon/han efterlängtad och välkommen
Oj, vad du hinner med mycket, men du verkar vila ibland också och det är bra.
kram

Sandra sa...

Va skönt att du fick lite sovmorgon idag. Det var vi alla värda, för jag fick oxå en. Har funderat på att ytbehandla vårt kubb med, du får ge omdöme sen om det blev bra.