torsdag, april 16, 2009

Ny omröstning

Vinnaren i första omröstningen på bloggen blev utan tvekan Thea som fick i princip hälften av era röster. På andra plats kom Millie, följt av Leia och sist Isolde. Så nu testar vi lite killnamn istället då. Fyra nya förslag finns att rösta på här till vänster. Kortare röstningstid den här gången så rösta direkt. :)

Idag skiner solen och det är skönt för oss som varit vakna sen strax innan 5. ;) Jag hoppas det håller i sig. Höfterna har hållt mig vaken en massa gånger i natt. Vaknar av att det gör ont och måste flytta runt benen med hjälp av händerna. Dumma, dumma. Håller man på med det tillräckligt länge så vaknar bebis och gör fotavtryck i naveln på mig så då sover man inte för det. Men, men... Inte så länge kvar nu så det är bara att stå ut. Delar av det går förhoppningsvis över. :)

Nu ska jag äta lite frukost och dricka kaffe till Nyhetsmorgon. Det är mysigt. :)

Kram på er!

8 kommentarer:

Eowyne sa...

Jag har röstat... Nu du... ;) jag ser fram emot det slutgiltiga resultatet... ungefär en månad kvar nu va? =)

lillasyster sa...

alvin is the shit! :)

Sandra sa...

Tänkte ju rösta, men kan inte komma på vilket som skulle bli bäst så jag lämnar blankt i denna omröstning.

lisahh sa...

Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin Alvin

:)

mamsen sa...

Alvin är väldigt fint men jag röstade på Vincent men tycker även att Tristan är fint (får jag +poäng av Calle nu?
Kom på ett annat flicknamn som är fint, Meja/Meia/Meija
Kram

Maggan sa...

Elliotten kan väl inte ha en bror som heter Melvin och en som heter Alvin!
Emanuel?

Nu Anna Cec här: Tiburtius, menar Maggan att föreslå egentligen. det föreslog hon till Uno - och se så bra det blev!!!!
Annars är ju Tristan namnet som gäller:
Tristan ett namn som biter sig fast!
Tristan ett namn med klös!
Tristan - wow, det skäller!!!
Kram

Lilla pissmyran sa...

Nää, Tristan låter som en gammal trist å tråkig alkis tycker vi här hemma på Oskarsgatan ialf ;)

Dexter e absolut coolast av namnen.

Lilla pissmyran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.