torsdag, april 30, 2009

Efterlysning avblåst! ;)

Lika bra att ta till alla kanaler för information då.... ;) Jag föder inte barn, har inte krockat eller rymt på något sätt. Jag åkte bara till skolan med Elliot och stannade sedan på jobbet för att plockar ur mina grejer och papper.... Sen råkade jag glömma mobilen hemma, för första gången på 83 evigheter så naturligtvis fick jag fan för det. Hi hi!

Men ni är hemskt söta som efterlyser mig i halva Sjuhärad när ni tror något har hänt. :) Nu antar jag att jag kommer bli gps-märkt och barnvaktad fram tills bebisen kommer. ;)

Puss på er!

4 kommentarer:

Carol sa...

Skönt att du e tillrätta igen =)

Apelviken är vi på. Det är svärföräldrarnas husvagn, vi delar kostnaden och veckorna med dem.. skönt att ha nånstans att åka till även om det blir trångt :)

mamsen sa...

Vi gillar dig, vet du
kram

lisahh sa...

Ja det kan du juh tro att du blir =)

KRAAAAAM

Sandra sa...

Va skönt att du fick lite lugn och ro utan mobil. Tänk va folk kan bli nojjiga om de inte får tag i en med en gång. Så stäng du av den bara för att jävlas lite :P Hihi de lär ju få reda på när skrutten är kommen i vilket fall som helst