onsdag, mars 18, 2009

Utrenoverade ur huset?

Ja, här sitter jag hemma hos Catten där vi har spenderat natten. Kom hem igår ungefär samtidigt som golvnissen lade sin sista klinker för dagen i hallen. Får veta att man inte får gå på golvet alls. Hmm... Vad göra? Vi var inte förberedda på detta alls så vi satt i källaren med bara kläderna vi hade på oss typ. Kul.

Efter lite funderande och ett par samtal så fick vi komma och våldgästa Catten och Stefan hemma i hennes lägenhet. Stannade på Coop för att köpa lite underkläder och tandborste på vägen. Så nu har vi sovit på soffan här inatt. Hade som tur var ett par extra sprutor i handväskan, men min andra medicin kommer jag inte åt förrän i morgon efter jobbet nån gång när golvet torkat från fogen. Så jag får klara mig utan järntabletter, vitaminer och Levaxin fram tills dess. Ska vi lägga mer klinkers på det här viset tänker jag emigrera till hotell/familj redan innan ;)

Om ett par timmar ska jag vara hos läkaren på MVC för att få min rygg kollad på. Har märkt att jag sover typ 1-1½ timme åt gången på natten, innan jag vaknar för att det gör ont. Inte konstigt man känner sig trött på dagarna. Men, men... Vi får väl se hur det går.

Kram på er!

Inga kommentarer: