måndag, mars 30, 2009

Oj då...

...nu blir det lurigt. Så sugen på pasta så jag kokar spaghetti kl 21.30. Ja, ja... ;)

Carol:
Köp en singel med ståbräda. Det hade jag gjort. :) Vi har ju en väldigt tjusig Teutonia här, jag håller på en sån. ;) Elliot slutade med vagn när han var 2½ år. Det var för mycket snö för att komma fram med sulky så han fick börja gå. ;)

Marika:
Bah! Jag har nästan gett upp kampen mot dammet. Det får vara en någorlunda naturlig del av familjen istället. ;)

Mamma:
Kollar med Helena, men vi kommer nog runt lunch kanske. :)

Mia:
Min Fossing-historia är något mer komplicerad än så. ;)

1 kommentar:

Lilla pissmyran sa...

Ja,ja... Här har oxå dammet blivit en del av familjen :)
Jag ska oxå äta lite, men jag vart sugen på tortilini så det får det bli... Ha det gott!
Kram