måndag, mars 23, 2009

Lite trevliga mobilbilder som dök upp :)

Har rotat fram lite mobilbilder. ;) Vet inte vilka jag lagt ut sen tidigare, men här kommer några av favoriterna.

En spännande fredagsmorgon blev det när testet visade positivt. :)

Från tiden då handfatet även var diskbänk. ;) Nästan glömt hur krångligt det var då.

Världens kanske bästa ordspråk nånsin! Jag har alltid hävdat att det är så.


Spännande idrottsföreningar finns det även i D-fors. Den här håller till under simhallen ;)



Elliot har byggt en otroligt fin robot på mitt jobb.

Calles fina tårta på årets födelsedag. Den blev inte riktigt som planerat, men den ska modifieras lite så blir den nog bättre. ;) Petig bagare är jag...


Vi mötte morbror Magnus på Åhaga när han jobbade idag. Elliot fick prova att åka till taket. Inte så kaxig när han kom längst upp ;)

Det var faktiskt attans högt!! ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

lustigt, när jag lägger en kommentar på trappan kommer en massa nya bilder upp. Kul bilder
kram