tisdag, mars 31, 2009

Lite bättre känns det nu på kvällen...

Ja, som ni sett så började dagen inte direkt i solens tecken här. Har fått vrida och vända lite på det hela under dagen så nu känns det lite bättre. Tar min HP imorgon och har komp så det täcker torsdag och fredag denna veckan, sedan har jag en läkartid på MVC på måndag morgon för en ny bedömning, sedan får vi se vad som händer. Oavsett vad så måste jag ta det lugnt, kan knappt gå 10 steg utan att få ordentliga sammandragningar och ont från ryggen och ner till knäna på ett ungefär. Så att göra nytta på jobbet är ju uteslutet. det lär inte bli några problem med att få läkaren på MVC att sjukskriva mig, frågan är bara hur FK väljer att bedöma det hela. Men, men... Innan måndagens besök är det inte mycket jag kan göra åt saken så jag släpper det för tillfället så slipper jag få magsår på köpet. Fast då kanske man blir sjukskriven av det istället? ;)

Näe, skämt åsido... Jag ska ta det lugnt, det är viktigast just nu. Resten löser sig, det brukar det göra. :)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så ska det låta. allt ordnar sig
Kram