lördag, mars 07, 2009

Ingen sovmorgon här inte...

Igår kväll var jag på after work med jobbet, det var trevligt. :) Vi var på Poolhouse, åt och bowlade. Jag bowlade dock inte, ryggen vill ju inte vara med i vanliga fall, så att bowla verkade att utmana ödet lite väl mycket. Jag var support vid sidan om istället. Kul att komma ut lite med, träffade både June och Helene och Catten, Stefan och Helene. Alla samlades tydligen på Poolhouse igår. ;) Var hemma strax efter 23 efter att ha släppt av vår kokerska på vägen. Taxi Jenny var igång. ;)

Idag var det upp igen, äta lite yoghurt och sedan iväg till simskolan med Elliot. Han börjar bli riktigt duktig. Kört en diskmaskin och satt på en tvätt med. Nu ska jag ligga still i soffan lite, sen borde jag färga håret. Får se om jag orkar...

Kram på er!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Trodde våren var på G men idag var världen vit igen.
Hoppas du lyckades få lite välbehövlig vila igår och att tid finns för det idag oxå. Krama grabbarna från mig
Kram

Maggan sa...

Är tillbaka från Bryssel och var tvungen att titta på bloggen direkt. Stackar dig. Kanske Calle och inte barnmorskan räknat rätt i alla fall.
Kram