söndag, februari 22, 2009

Utmanad! Fasen oxå! ;)

Jag har blivit utmanad! Nu måste jag svara på skumma frågor om mig själv igen. He he. Tack Carol för den. Hi hi.

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag har, efter 10 års fasande, tagit mitt körkort! Helt vansinnigt. ;)

2. Har en förkärlek för god öl i goda vänners sällskap. Fast inte just nu ;)

3. Choco-holic!!

4. Har sysslat med hästar sen jag var 4½ år gammal. Saknar det nu.

5. Byter till mysbyxor så fort jag bara kan när jag kommer hem. ;)

6. Tycker spindlar är tokläskiga!

7. Kan inte bara surfa på datorn, måste ha tvn på samtidigt. ;)

8. Skämmer bort min katt med tonfisk bara för hon jamar så sött. Typiskt mig!

Jag utmanar:
Anna
Lisahh
Laura
Lillasyster
Pissmyran
...
ska komma på 3 till snart... ;)

Kram på er!

1 kommentar:

Tinna sa...

hehe.. punkt 7 stämmer bra in på mig med. :P