måndag, februari 02, 2009

Osams med ryggen men rätt nöjd ändå ;)

Efter gårdagens ryck är jag, inte helt oväntat, hyfsat mör i kroppen. Halkan gör inte direkt några underverk för vare sig höfter eller rygg, men det är inte mycket att göra åt. Elliot har varit tokorolig inatt, somnade inte förrän 22.30 och vaknade igen 3.45. När jag pratade med honom så vaknade Skrutten och satte igång. När min klocka ringde vid 5 hade det inte blivit mycket sömn för mig. Hua!

Han har varit jätteorolig för att få sitt nya rum, så idag har vi gjort ett ryck igen och flyttat vår säng till nya rummet och han har fått in sin säng i vårt gamla rum. Han somnade snabbt, om det nu berodde på sömnbrist från inatt eller för att han var nöjd över rummet ska jag låta vara osagt. Glad verkar han i alla fall. :)

Kan vara så att vi har världens sötaste katt! Ligger på Calles arm och fjäskar och ser söt ut. :)


Nya sovrummet börjar ta form, äntligen!! Ska gå och sova nu! :)
Mamsen: Kom du och hälsa på när du vill. :)
Kram på er!


1 kommentar:

mamsen sa...

Jättefint, men jag fattar inte vilket rum ni har och vilket rum Elliot har nu, lite trög kanske. Du måste ta det lite lugnt. Vi kommer snart och tittar
Kram