måndag, februari 23, 2009

Ond dag på jobbet

Idag har jag varit tillbaka på jobbet igen. Ingen större förändring i kroppen, fortfarande svag och trött och vansinnigt ont i ryggen. Men det har gått okej idag ändå. Ska bli spännande och se om jag dör lagom till slutet av veckan igen. Ska till MVC på onsdag och det ska bli spännande att se vilka värden jag har nu.

Har även hämtat ut mitt körkort idag :) Fint och råååsa. ;) Var hos optikern för min årliga linskontroll. På något vänster så har min syn blivit bättre. Optikern trodde att graviditeten kunde ha med det att göra, så vi ändrade ingen styrka idag. Men får jag ont i huvudet av det så skulle jag komma tillbaka. Men lustigt ändå... att jag kan bli mindre närsynt av det här. Men konstigare saker har väl hänt. ;)

Var på vårdcentralen och lämnade tillbaka foglossningsbältet. Sjukgymnasten ringde och ville ha tillbaka det för han hade gett mig deras utprovningsex. Ville jag använda ett mer så fick jag köpa ett eget sa han. Så var det med det. Men det funkade ju ändå inte så jag sörjer inte nämnvärt. Får prova nästa metod istället.

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Visst är det skönt att ha det lilla rosa kortet i plånboken.
Ta det lugnt med kroppen
Kram