fredag, februari 20, 2009

Massa snö! Var är min vår?

Jösses vilket sportlov ungarna har i år! Här ramlar snön ner nästan hela tiden och det börjar bli riktigt mycket. Jag växer ur mina vinterjackor sakta men säkert så nu har jag fått stjäla en jacka av Calle. Jag hoppas att han inte snor tillbaka den ;)

Trädgården är full med snö, vilket är jättetrevligt, för då slipper man se dräneringsröran ;)

Har hittat en jättesöt mobil till barnvagnen på Kurragömma. Var tvungen att köpa den. :)
Ligger hemma och tar det lugnt idag, kroppen säger ifrån lagom till slutet av veckan verkar det som. Pratade med en barnmorska på MVC igår som kollade i min journal och sa att det inte är så konstigt att jag känner mig svag, trött och yr för jag har både lågt blodtryck och lågt HB på samma gång. Får prata med min BM på onsdag när jag har tid hos henne och se vad vi kan göra åt saken. Fixar inte att hålla igång på jobbet när jag tappar luften hela tiden och jag kan ju inte gärna gå och lägga mig och vila var femte minut där heller.
I magen är det vansinnigt hi-life! Sparkar våldsamt och far omkring. Precis som Elliot när han låg i magen. Lite smått jobbigt ibland för det kan göra riktigt ont, men skönt att veta att det är liv i liten. ;)
Kram på er!


4 kommentarer:

lisa sa...

hahah jaa jag ska köpa presenter men inte till calle jag lovar =)

Maggan sa...

Ja,du var en liten bleknos när vi var där. Passa du på att vila, tänk när den lille/lilla vildingen är ute!
Nu vet duvar ni har den. Kram

Och kram till pappan också.Han såg trött ut han med.

Carol sa...

Du har blivit utmanad :-)
Kolla min blogg...

lillasyster sa...

det är ok att va en slappis:)