fredag, februari 06, 2009

Lite sjukstuga och äntligen helg

Äntligen helg igen! Extra skönt den här veckan, ryggen och höfterna är verkligen inte mina vänner just nu. Pratade med min barnmorska igår och fick tips om nån form av gördel som skulle vara bra men de tillverkas tydligen inte längre. Så idag ringde jag igen och fick en remiss till sjukgymnasten här hemma för att göra en bäckenbedömning och förhoppningsvis få lite tips om vad jag kan göra med ryggen med. Skrutten ligger och trycker väldigt mycket på höger sida och det känns som om någon nerv i ryggen får ta stryk samtidigt. Så nu följer jag råd och ligger på vänster sida för att tvinga Skrutten att flytta sig från det ömma stället. Tydligen så ska jag ta det lugnt när jag är hemma. Känner mig hemskt nyttig och hjälpsam i renoveringen. Calle är duktig och har snart satt upp alla lister och även fixat fodret till dörren mellan köket och hallen.

Ska snart gå och sova, det är en dag imorgon med.

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Vila dig så mycket du kan i helgen
Kram