måndag, januari 19, 2009

Kalas-helg :)

Helgen har varit relativt renoveringsfri faktiskt. Fick lite oplanerad paus från det och det var nog inte helt fel. Vi fick tråkiga besked i torsdags, Calles kompis Erik hade råkat ut för en olycka i Thailand och avlidit bara 26 år gammal. Fruktansvärt.


På fredagen fick Calle dock lite roligare besked, en gammal kompis han inte sett på typ 10 år ämnade landa på Landvetter vid 21 och ville ut på krogen. Jag kände att det kanske inte var min rätta plats så jag stannade hemma med Elliot. Vi skulle ju dessutom på simskola på lördagsmorgonen. Så Calle for iväg och jag spenderade kvällen i soffan med en bökande bebis och en rätt munter och gosig Elliot.


På lördagen kom Calle hem igen framåt eftermiddagen och det var nog tur att jag inte var med dom ut kvällen innan. Har fortfarande bara hört spridda delar av vad dom gjorde men det räckte gott och väl för mig. ;) Boys on the loose! Han hade med sin kompis Marcus, hans pappa Jan och sina föräldrar som kom för att kika lite på senaste projekten. Marcus stannade kvar för att gå med oss på Magnus 40-års fest på kvällen.


Festen var helt otroligt rolig, SÅÅÅ mycket folk!! Vet inte hur många som var med under kvällen/natten, men bra många var det. Jättekul att träffa en massa gamla vänner man inte sett på år och dagar. Mycket kramande blev det. Jag spenderade större delen av kvällen sittandes i en fåtölj vid karaokemaskinen. Vilka sånginsatser man fick höra. ;) Var hemma och i säng strax efter 5 på morgonen.


Söndagen blev, inte helt oväntat, ganska slö. ;) Åkte till Partille för att lämna Marcus och åt middag på kvällen. Efter en mumsig köttgryta så tog vi oss hem genom snön, lite långsammare än vanligt men hem kom vi iaf. :)


Kram på er!
PS. Jag kan balansera saker på magen! Igår stod både chipsskålen och ett glas där, dock inte samtidigt. ;) DS.

3 kommentarer:

mamsen sa...

Viktigt att ta sådan tid ibland, men hur orkar du och Skrutten vara uppe så länge.
Tråkigt när så unga människor inte får leva vidare. Carpe diem skulle vi vara bättre på
Kramar till er

lillasyster sa...

du va väldigt fin i klänningen såg jag på bilderna från festen ;)
praktist o ha ett extra bord i form av magen me hehe

lillasyster sa...

ja ska man göra comeback så ska man göra de rejält, de har jag lärt mig av britney spears ;) tack för fikan idag de va trevligt!
kram