fredag, januari 09, 2009

Jag tävlar om en söt ängel!

Jag är med och tävlar om en egen skyddsängel på bloggen Hem och Lycka. Visst är den underbar! :)

För kvällen har vi lite paus i renoverandet men vi återkommer med full styrka imorgon. Bella, Mattias och Systeryster kommer ut och hjälper till med lite väggar så det blir en heldag med middag och grejer. Elliot ska på sin första simskolelektion imorgon förmiddag och det ska så klart bli spännande som attan. ;) Sedan åker han med sin pappa till Gbg för att gå på Disney on ice. Han kommer hem igen på söndag. Lite utflykter och grejer för honom alltså. :)

Nu ska jag slappa mig lite så jag orkar med imorgon.

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Fossings baby, vad kul räknar den ner av sig själv?
jättesöt ängel, lycka till med tävlingen
Kram