tisdag, januari 27, 2009

100 sprutor och en barnvagn

Idag har jag tagit min 100:e spruta Fragmin! Stort jubileum ;) Jag firar med att öppna nästa 100-låda. He he...





Bild lånad från Kidzshop som vi beställde hos och som ringde idag och var suveränt hjälpsamma för vi krånglat till det med färgen. :)

Igår beställde vi en barnvagn, en Teutonia Mistral S, mörkbrun med mönster i sitsen, mörkbrun lift och en röd Babynest åkpåse. Blir nog fint. :) Översta bilden visar klädseln, understa hur vagnen ser ut med mjuklift i. Ikväll blir det info från Försäkringskassan om föräldrapenning i 2 timmar, sen hem och förhoppningsvis fixa med garderoberna i vårt sovrum. :)

6 kommentarer:

Carol sa...

Snygg vagn!!!

...ha det så kul på FK ikväll *host* hehe

mamsen sa...

Hej!
Jättefin vagn, tänk att få köra omkring den.
kram

Anna sa...

Det tyget är ju såååå snyggt till teutoniavagnarna, roligt att ha fått beställt nu då.
kram

Lilla pissmyran sa...

Jätte fin vagn.. Men vad e det för hemlig beundrare du fått?? ;)

Carol sa...

Ja du, det kanske vore nått med en update gällande FP o sånt där, det var ju typ nyss jag var hemma.. haha
Om inte annat för att det finns fika i form av banan, juice och Dumle-kola.. det fanns det iaf 2007 ;-)

Lisa sa...

Ok nu förstår jag vad Calle menade med att pimpa haha