tisdag, december 02, 2008

Så var då internet tillbaka i hemmet igen



Efter att ha varit utan internet ett tag så har Calle nu lagat sladden igen så nu kan ni få ett par bilder igen. :)




På ett ungefär så här ser det ut i den nymöblerade delen av vardagsrummet. :)


Lite pysslande av ljusstakar inför första advent. :)
Jag och Elliot bakade lite pepparkakor igår. Gjorde delarna till årets hus och Elliot gjorde lite kakor han kan äta. Idag var han hängig när vi skulle gå på morgonen, men vi testade ändå och det slutade med att de ringde från skolan vid lunch och sa att han inte mådde så bra. Så fick vi åka hem i alla fall. Blir hemma imorgon så han får vila, han har tydligen varit förkyld hos pappa förra veckan och verkar inte ha hämtat sig helt och hållet från den. För tillfället snöar det som bara den här. I Borås så lade sig inte snön på marken men eftersom vi har det ett par grader kallare här på landet så har vi ganska trevligt snötäcke vid det här laget. Bilisterna är lite dåliga på att hantera det bara...
Nu ska jag göra te :)
Kram på er!

3 kommentarer:

lillasyster sa...

äh de e lite väl överambitiöst tycker ja ;)

mamsen sa...

kul att internet funkar igen, då kanske vi kan få lite önskelistor innan helgen.
Hälsa Elliot, krya på. Själv är jag utsatt för magsjuka i två dagar när jag gjort verkamhetsobservationer. Usch, du vet hur jag är när det går magsjuka, närmast hysterisk eller hur?
Kram

Lilla pissmyran sa...

Men Jenny vad impad jag blir av både dej å Calleman.. Vilken fin ordning i vardagsrummet, riktigt najs faktiskt. Jättefina soffor, vill oxå ha men jag har ju inga mer rum att fylla med nån soffa :)

Kram