fredag, december 26, 2008

Lugn annandag med mys och lite shopping

Idag tog jag en oväntad sovmorgon, brukar vakna runt 8-8:30 oavsett, men idag vaknade jag inte förrän vid 10. Elliot hade roat sig själv hela morgonen och hade inte ens blivit sugen på frukost och väckt mig. Vi åt massa julmatsrester, igen, och sedan slappade vi ett tag :). Vi tog oss så småningom iväg en sväng till Knalleland för att kika lite på rean. Calle och Elliot jagade rätt på några PS3-spel och jag hittade en tröja och en klänning på H&Ms mamma-avdelning. Naturligtvis var inga av mina kläder på rea, men vad gör man. ;) Får helt enkelt tacka mamma och pappa för detta, eftersom deras julklapps-presentkort betalade för kalaset. :)

Lilla Skrutten har de senaste 2 dagarna tagit igen för allt sovande under julaftonen och har varit igång konstant med sparkar, kullerbyttor och igår kväll kom hickan. Hi hi! Känns för himla lustigt när hela magen liksom hoppar i regelbunden takt. Undrade en hel del över vad sjutton Skrutten sysslade med innan det slog mig att det måste vara hicka. :)

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Vad snygg din blogg blivit
Kram