lördag, november 08, 2008

Grå lördag

Hyfsat grå dag i Dalsjöfors idag, lite regnigt och rått. Spenderar dagen med att fixa inne, finns ju fortfarande 2000 saker att greja med. Ska få ordning på spotlightsen över köksbänkarna och kanske få bort lite mer av påsarna från vardagsrummet. Fixade ju bort mina och Elliots kläder och byggde mig en garderob förra helgen, så nu är det dax för Calles prylar.

Funderar oxå på vad vi ska göra med andra halvan av vardagsrummet. Behöver man en matplats till, eller ska vi bygga soffhörna för samvaro? Nån som har några idéer så får ni gärna höra av er. ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

Evamy sa...

Om ni har stort köksbord i köket redan så skulle jag satsa på en soffhörna eller nåt liknande som man kan umgås och sitta skönt i!

Här har det varit hur grått som helst, dimmigt så man har sett ungefär 50 meter framåt max!

Bror sa...

Bygg en gocart-bana, det hade jag gjort om jag haft plats.