onsdag, november 19, 2008

Bloggen har strandat!

Ja, om ni undrar vart jag tagit vägen så har vi inget internet hemma igen. Grävarna har kommit åt den sabla kabeln igen så nu måste vi pilla fram den ur väggen på nåt vis. Således blir inte bloggen uppdaterad i samma utsträckning.

Inte mycket händer dock, det regnar, sen fryser det, sen regnar det och sen fryser det igen. Mycket spännande. Ser fram emot nästa helg när det äntligen är första advent. Funderar dock på att tjuvstarta pyntandet och sätta upp lite ljusstakar redan nu till helgen, eftersom tjejerna kommer på lördag och vi då ska ägna oss åt diverse julpysslande. Känns som ett par ljusstakar och lite stjärnor då inte är helt fel. :)

Nu ska jag bege mig till stan och se om jag kan boka in mina sista körlektioner och hämta ut mina nya Levaxin. Testade mig häromdagen och ligger tydligen sämre till (gissar att det är pga bebis) så dom höjer min dos från 150 mikrogram till 175 om dagen. Nytt test om 6 veckor igen. Mer hål i mig, jag som gillar sprutor som bara den. Börjar till min stora förvåning känna mig smått härdad dock.

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Jag tjuvstartade igår med nya julgardiner i köket dock inga tomtar utan svartvita med en bård med hjärtan
Tack för det trevliga sällskapet till Ullared
Kram