måndag, oktober 13, 2008

Sen blev det pannkaka av alltihopa...

Ja, man kan väl säga att våra helgplaner falerade miserabelt. ;) Kom hem i torsdags och hittade Calle på soffan, nästan okontaktbar och med 40, 5 grader i feber TROTS att han tagit Alvedon. Ingen bra grej. Fick låna Ipren av Cattens föräldrar och det, tillsammans med Alvedon, tog ner febern till snälla 38-39 grader. Helt vansinnigt. Så det blev en helg hemma med vård av sjukling, tog komp i fredags för jag vågade inte lämna honom hemma ensam som han mådde.

Elekrikern var hemma och fixade till uttaget till hällen så nu fungerar den. Vi har även dragit fram nya uttag till ugnarna så nu funkar båda två fint. Även om jag knappt vågar säga det högt så börjar det bli lite färdigare i köket. Varje gång jag ens tänker tanken så går nåt snett så jag passar mig lite. ;)

Min dator har fått sin definitiva dödsdom. Den är helt körd och död, får lov att köpa en ny om jag vill ha en som funkar. Typiskt. Nu när jag verkligen behöver den för att göra teoriproven på körskolans hemsida. Ja, ja... Får hitta på en bra lösning på det sen.

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Ja du, ibland skiter det sig. Nu kan det väl bara bli bättre, eller hur?
Kram