tisdag, oktober 28, 2008

Ordningen återställd ;)

Då var allt som det ska igen då. :) I helgen hade vi besök av mamma, pappa och syster på lördagen och sedan kom Hannes och Sofie på söndagen. Hemskt trevligt med sällskap måste jag säga. :) Elliot kom oväntat hem i fredags efter en snabbis hos pappa, för pappa har hamnat på sjukhus med en otrevlig huvudvärk. Än så länge vet dom inte säkert vad det är, så han ligger kvar på sjukhuset troligtvis veckan ut. Ska se om inte jag kan ta med Elliot upp och hälsa på honom imorgon efter jobbet.

I söndags var vi på resande fot till Lager 157 och även till Net on net. Det resulterade i en del nya kläder, en ny tv och en ny laptop. Så nu ska jag lägga upp bilder på köket så snart jag bara kan. ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Tack för senast, med god mat och allt.
Vad kul att du köpt en dator så jag kan få mer inblick i erat Dalsjöforsliv. Jag måste verkligen gå in på era bloggar varje dag för att få vara nära er
Kram

lillasyster sa...

när man tittar under bordet är man antingen väldigt liten likt linnea eller rätt packad o i vilket fall som helst bryr man sig inte ;)