torsdag, oktober 23, 2008

Långa dagar...

Denna veckan har hittills varit långa, långa dagar. I måndags var det upp kl 5 och sedan vara på jobbet/i stan fram till vårt APT var slut, hemma kl 20. Stackars Elliot var med hela tiden. Tisdagen var upp kl 6 och jobb hela dagen, hem med bussen som kom hem 18.15. Igår var det upp kl 5 igen, jobb hela dagen, ärenden på stan och sedan till lägenheten för att röja upp det sista. Efter lastning, hemkörning, avlastning, återlämning av släp och lite mat så var vi hemma 22.20. TACK Lisaah för all hjälp! Ängel!!

Idag var det upp 5.50, jobba till 16, hänga kvar här på jobbet och snart ska jag på föreläsning om ledarskapet i barngruppen 18-21 på Pulsen. Ska bli kul, men det ryktas om att ingen mat serveras under tiden. Kan bli taskigt läge för den som sitter närmast hungrig och matilsk mig. He he... ;)

Imorgon jobbar jag sent så jag lär väl komma hem med bussen typ 18.15 och sen ska jag fasen lägga mig i soffan! Eller om Calle vill bjuda mig på middag så ska jag äta den. ;)

Mamsen:
Lördag blir väl en jättebra dag. :)

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

Hej!
Ta det lugn om du kan, annars kommer febern vet du. Vi kommer på lördag em, ska hämta upp en troligen "sleten" syrra
Hoppas Elliot är hemma då.
Kram ska bli kul att ses