onsdag, oktober 22, 2008

Jag har tappat mina ögon!

Idag är en suddig dag. I morse på bussen började mina ögon svida något helt vansinnigt och efter nån timme på jobbet fick jag helt enkelt ta ut linserna. Ni som känner mig vet ju hur bra jag ser utan dom ;) Så här går jag i min suddiga värld och ser knappt vilken unge som är vilken. Idag är det kvalitet på barnomsorgen. ;)

Bara för att jag klagade igår så är det sol idag. Trevligt faktiskt, även om svidande ögon inte går så bra ihop med det. I eftermiddag ska vi hämta det sista i lägenheten, den ska städas på fredag så då måste den vara tom.. Ska bli skönt att få det klart så man slipper tänka på den mer.

Mamsen:
Din signatur sparas automatiskt av den dator du använder när du skriver din kommentar, så du måste själv komma ihåg att byta när du skriver hos mig eller hos Marika. Smart funktion om man använder samma namn jämt, annars inte så smart. ;)

Ni är så välkomna så, när ni nu kommer till Borås. :)

Kram på er!

1 kommentar:

mamsen sa...

ok, jag fattar (tror jag).
Var rädd om dina ögon. Hur har ni det på lördag?